torsdag den 10. juli 2014

Give away nr. 71


Nu kommer der en ny og lækker give away.

Det er noget, som jeg selv har været ude og købe.
Det er vigtigt, at man giver ens hud nok fugt.
Det kan man gøre ved hjælp af en god creme.
Og det er det, denne give away har noget at gøre med(:



En heldig læser kan vinde disse 4 body butter.
Der er en med mango, vanilje, kokos og aloe vera.

Jeg har ikke selv prøvet disse, da butikken jeg har købt dem i næsten først lige er åbnet.
Jeg har købt dem i butikken Normal. Jeg duftede til en af dem nede i butikken.
Den duftede utrolig godt. Man kan nemlig købe dem, hvor de ikke er i en æske, og så er de lidt større.

En god ting ved disse body butter er, at de ikke er testet på dyr.
Det er noget, der betyder rigtig meget for mig.

Reglerne er:

Du skal være fast læser af min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor du meget gerne må give indlægget et hjerte.)
Dette giver automatisk 1 lod.

Hvis du vil optjene 1 ekstra lod, så skal du følge mig på Instagram.
Der hedder jeg dyregladpige

Så i alt kan du optjene 2 lodder.

Du skal lægge en kommentar med enten link til din blog eller din mail.
( Hvis dette ikke gøres så tæller din kommentar ikke med.)

Du skal bo i Danmark.

Give awayen slutter fredag den 1 august.

Kram Heidi(:

37 kommentarer:

  1. Deltager med 2 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Prøver mig med et lod<3 http://www.trinesoppskrifter.com/

    SvarSlet
  3. Deltager med 1 lod.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder :)

    Kamilla

    elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg er selvfølgelig med på to lodder :D
    Så krydser fingre!!

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com // PiaLyng@live.dk

    SvarSlet
  6. Sikke en lækker præmie <3

    Jeg deltager med 1 lod :-)

    Kram fra
    Louise
    Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 2 lodder
    Fin blog du har
    Sanneditlev@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Deltager med 1 lod :) De lyder til at være lækre og altid et plus at de ikke er testet på dyr.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Deltager med 1 lod:)
    Eva Sørensen
    dooz@city.dk

    SvarSlet
  10. Jeg snupper 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. jeg deltager med 2 lodder :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Haps.. 1 lod til mig :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  13. 2 lodder til mig tak:)

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    Emma Hertzum

    SvarSlet
  14. Deltager med 1 lod.
    Og sikke en lækker præmie!

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 1 lod. Håber på mit held.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. Følger dig både på bloglovin og Instagram! Min blog: www.unwrittenbycaroline.blogspot.dk Mvh Caroline/Unwritten@live.dk

    PS: ELSKER bodybutter!

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med et lod :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  18. Deltager med 1 lod og følger nu via bloglovin.
    Min gamle tørre hud ville elske at blive forkælet med din skønne gevinst.
    Mosekonen1958@gmail.com

    SvarSlet
  19. Deltager med 2 lodder
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  20. Deltager med 2 lodder
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Lækkert;) idaploug@gmail.com

    SvarSlet
  22. Rigtig lækkert!

    Deltager med 1 lod:)
    frederikke@hlaug.dk

    SvarSlet
  23. Åh, bare elsker BodyButter. :)

    2 lodder til mig. :)

    SvarSlet
  24. Deltager med et lod:-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  26. Lækker præmie.. 😊 Er ny læser, og glæder mig meget til at følge din blog..
    Deltager med ét lod..
    Mvh. Vivi Holm Hansen
    vivihh73@live.com

    SvarSlet
  27. Mystisk - min besked forsvandt. Jeg har prøvet den med kokosduft, mums! Vil gerne prøve de andre.
    Deltager med to lodder da jeg allerede følger begge steder og liker opslaget på bloglovin' <3

    Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne være med :-)
    1 lod.
    Kh Christina

    SvarSlet
  29. 2 lodder! :)

    Louise Janner // Louisejanner@hotmail.com

    SvarSlet
  30. 1 lod
    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  31. Jeg følger på gfc så 1 lod :)

    sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  32. Uha det er lækkert!!
    balilu@live.dk

    SvarSlet
  33. Følger dig via GFC.
    kamilla.rasmussen88@gmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg er med.
    Super lækker præmie. Elsker body butter :-)

    Mail:
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Åh jeg vil meget gerne være med :-)
    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet