tirsdag den 1. juli 2014

Stem på Fox i finalerunden


Tidligere på året var Fox så utrolig heldig at komme på en 2. plads i Petworlds fotokonkurrence i vores lokale Petworld butik.
Det var bla. takket være jer, at han kom på en 2. plads, da I var så søde at stemme på ham(:

Nu er han med i finalerunden, som nu er gået i gang.
Der er 40, der deltager i finalerunden. De 10 billeder med flest stemmer, de går videre til den helt store finale, hvor en jury skal vælge 3 vindere ud af de 10.



Det vil betyde så utrolig meget for mig, hvis I vil bruge 2 minutter af jeres tid på at stemme på min lille Fox(:

I kan stemme på ham lige Her
Hans billede er på side 4.

1000 tak til alle jer der vil give jer tid til at stemme på ham.
I må også endelig gerne dele dette indlæg, dele det i et opslag, et indlæg osv.
Det vil betyde så meget, hvis han gik videre til den jury udvælgelse.

Men uanset hvad er jeg bare overvældet, at han kom på en 2. plads.
Det havde jeg slet ikke regnet med.
Så hvis han bliver en af de 10, ja det vil være helt uvirkeligt(:

Kram Heidi(:

7 kommentarer:

  1. Nurh sikke et mega sødt billede af ham! :)
    Jeg hopper da lige ind på den side og stemmer på ham med det samme. Krydser fingre for han vinder :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg er meget glad for, at du har stemt på Fox(:

      Slet
  2. Godaften Heidi,

    Så fint et foto af Fox, ville så gerne stemme, men når jeg trykker kommer der blank skærm. Ved ikke om dit link virker.

    Min datter har taget gode fotos af sin ene kat i vores drivhus, du kan se dem på www.mariahoffbeck.blogspot.com

    Hilsner fra Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften søde Tina.
      Sidder du på computeren eller på mobilen, når du trykker dig ind på linket?
      Det virker nemlig kun fra computere af.
      Og så skal man have Facebook, så det kan være en af de grunde.
      Jeg har tjekket linket og ved mig virker det:/

      Jeg har set de fine billeder, som Maria har taget(:
      Hvor er det bare en smuk kat, og det er nogen rigtig gode billeder, hun har fået taget(:

      Slet
  3. så har jeg stemt på fox :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg rigtig glad for, at du har(:

      Slet
  4. Hej Heidi
    Fox har min stemme... han er bare for skøn. Dog kan jeg ikke stemme, for jeg kommer ikke på Face book af princip... men x'er fingre for, han vinder :-D
    - Pia

    SvarSlet