fredag den 11. juli 2014

Min tid ved lægen


Jeg har i dag været ved lægen ang. min træthed og omkring min astma.
Min astma er nok kommet igen, så jeg skal prøve at tage det astma medicin igen, som jeg gjorde dengang, hvor jeg havde astma.

Ang. min træthed så var der ikke rigtig noget at gøre.
Han kunne give mig nogen sovepiller, men de var kun til kortvarig brug, så det ville han ikke give mig, fordi det var ikke en langvarig løsning.
Der var også noget andet sovemedicin, men det gjorde, at man sov meget af dagen, og at det så var svært at få en hverdag til at fungerer, så det ville han heller ikke give mig, og det var jeg heller ikke interesseret i.

Jeg var meget ked af det, fordi jeg er altid så træt, og jeg synes, at det er blevet værre.
Han ville prøve at tale med nogen kollegaer om, de havde nogen forslag, men han troede ikke, at de havde nogen. og at der

En af bivirkningerne ved min medicin mod min OCD er træthed og søvnproblemer.
Jeg var træt før, jeg kom på min medicin mod OCD, men den medicin gjorde det nok heller ikke bedre mod min træthed. Også fordi jeg er på den højeste dosis af den medicin.

Jeg tænker bare, om det kan være rigtigt, at man altid er så træt, men at der ikke er noget galt fysisk med en.

Det gør mig frustreret:(

Kram Heidi:/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar