mandag den 14. juli 2014

Ryggen der driller


I morgen har Casper fri, og det har han også torsdag.
Han skal så arbejde i weekenden.
Det er øv, at han skal det. Men det er dejligt, at han har fri de 2 andre dage(:

Her til aften synes jeg det er varmt/fugtigt.
Det har regnet en del i dag og været overskyet, men det er stadigvæk varmt nu her.
Eller fugtigt er det nok nærmere.

Min ryg har det med at drille mig for tiden.
Nogen nætter får jeg ondt i ryggen, hvis jeg ligger for længe, hvor jeg ikke kan falde i søvn, og så har jeg endnu svære ved at falde i søvn. Nogen gange når vi har gået en tur, så får jeg ondt i ryggen.
Det går ofte over, når jeg så får sat mig ned eller lagt mig ned.
Men det er stadigvæk træls.

Jeg skal også have ringet til optikeren, da jeg gerne vil have tjekket mine øjne, selvom jeg fik det her sidst, jeg bestilte nye kontaktlinser, men jeg synes, at jeg ikke ser så godt med det ene øje i forhold til det andet.
Jeg har en meget lille bygningsfejl, så jeg kan ikke få kontaktlinser, der er beregnet til så lille en bygningsfejl, så jeg kan ikke se helt skarp, som hvis jeg brugte briller. Men jeg synes, det er blevet værre.
Førhen var det bare, hvis det var et vejskilt længere væk med meget lille skrift.
Nu er det bare lidt sløret, hvis jeg holder mig for det andet øje. Lidt ligesom når man skal til at have briller eller kontaktlinser.
Jeg må heller få ringet til dem i morgen.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar