tirsdag den 22. juli 2014

Billeder med mit nye objektiv


I går aftes var jeg og Casper udenfor sammen med Fox og Nala.
Nala var udenfor, så hun gik med os om bagved, hvor der er et stort grønt areal og en legeplads.

Men jeg fik taget nogen rigtig gode billeder med mit nye objektiv, som jeg gerne vil vise jer.











Jeg synes, at det er så skønt, at jeg kan stå et stykke væk og stadigvæk få et taget et billede, som er rimelig tæt på. Ligesom dem jeg tog af Nala(:

Jeg synes selv at de billeder, som jeg fik taget blev gode(:

Kram Heidi(:

10 kommentarer:

  1. Det er da bare nogle super gode billeder! Kan godt forstår du er glad for det :)
    - Kig gerne forbi min blog :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet
  2. Fine billeder!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. God eftermiddag søde Heidi,

    ja du har ret, det er da blevet rigtig gode billeder:-)
    Dejligt du får øvet dig med dit nye objektiv.

    Min datter har lavet den bedste sorbet is, prøv hendes opskrift:-)
    Kig forbi bloggen www.mariahoffbeck.blogspot.com

    God aften til jer og dyrene.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften søde Tina.
      1000 tak(:
      Marias sorbet is lyder virkelig lækker, og lyder som en dejlig lille forfriskning i denne varme(:

      Dig og Maria må have en god aften(:

      Slet
  4. De er da rigtig fine. Og så fin Nala er - dejlig kat.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes.
      Hun er også en rigtig dejlig kat(:

      Slet