tirsdag den 1. juli 2014

Give away nr. 70


Nu kommer der en ny og lækker give away på bloggen(:

Generelt går jeg ikke særlig meget med smykker udover min forlovelsesring,
men når vi skal i byen, så kan jeg godt finde på at tage et armbånd på nogen gange(:
Jeg synes, at det let kan pifte et outfit op eller lige give et outfit det sidste touch. 

Og denne give away har noget med armbånd at gøre(:



En heldig læser kan vinde disse 2 fine armbånd(:
Man kan enten bruge dem sammen eller hver for sig.

Reglerne er:

Du skal være fast læser af min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)

Du skal lægge en kommentar med enten link til din blog eller din mail. ( Husk nu at dette skal gøres. Ellers tæller din kommentar ikke med.)

Du skal bo i Danmark.

Give awayen slutter torsdag den 24 juli.

Kram Heidi(:

13 kommentarer:

  1. Jeg deltager :-)

    Kamilla

    elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg deltager - Følger bloggen begge steder.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Så flotte,deltager.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Dem vil jeg gerne vinde, de er rigtig søde
    john.sf@glenten.dk

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne deltage :)
    seje_mone@msn.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager
    Louise.netpalads@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er også juli "barn" og har fødselsdag lige om lidt. Jeg ville elske, at få et armbånd som en uventet gave i år :-)
    tjprivat@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Så søde!

    frederikke@hlaug.dk
    - Krydser fingre :)

    SvarSlet
  9. Er med på bloglovin' <3

    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte!
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Deltager :)

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  12. Følger via. GFC.

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  13. De er smukke :-)
    balilu@live.dk
    Mvh.

    SvarSlet