fredag den 11. juli 2014

Bloganbefaling


En af mine ynglings blogge er Mies blogge Mizzepii
Jeg har nogen gange nævnt hendes blog her på min blog.

Jeg fik kendskab til Mies blog via en af hendes lækre give away for lang tid siden.
Lige siden har jeg fulgt hendes blog(:

Mie blogger om mange forskellige ting, og det kan jeg godt lide.
Der er ofte dagens outfit på bloggen, lækre give aways, hvilke film der går i biografen, anmeldelser, shopping, billeder fra når hun har været ude at rejse osv.




Jeg kan godt lide, at hendes blog er så personlig. Man får virkelig et indtryk af, hvordan Mie er som person, og det kan jeg rigtig godt lide ved en blog.

Mies blog er en, jeg helt klart kan anbefale andre at kigge forbi.

Mie har lige noget på sin blog, der hedder Show me your favorite beauty products.
Der var jeg gæsteblogger på Mies blog med et indlæg om mine ynglings produkter.
Mie søger stadigvæk folk til at gæsteblogge om ens ynglings produkter.

Hun har også lige nu en give away på sin blog, hvor man kan vinde nogen produkter fra Nutrilett.
I kan finde hendes give away lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar