torsdag den 3. juli 2014

Mere og mere træt


Hvor er jeg træt lige nu.
Jeg synes, at min træthed er blevet værre.
Jeg troede ikke, at den kunne blive værre, men det kunne den.

På søndag skal vi til familiefest ved Caspers 2 brødre.
Det bliver en hård dag for mig, fordi jeg når ikke at få sovet til middag.
Mit liv er meget styret af, at jeg skal ind og sove hver dag, og at jeg skal få ting til at passe ind med det.

Men jeg er i gang med at snakke med lægen om det. Det var også derfor, jeg havde fået taget blodprøver for at se, om der var noget galt, men blodprøverne viste ikke noget, som kan forklare min træthed.
Men det er rart med en læge, der tager mig seriøst.

Husk forresten at I meget gerne må stemme på min lille Fox i Petworlds fotokonkurrence, hvor det er finalerunden. Man kan kun stemme fra computeren, og det foregår via Facebook.
I kan læse mere om, hvordan I stemmer lige Her

Det vil betyde rigtig meget for mig, hvis I vil stemme på min dejlige Fox(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar