søndag den 13. juli 2014

Nye bøger til samlingen


I går da vi var i Bilka, der var jeg henne og kigge på bøger.
Der fandt jeg 2 bøger, som jeg købte med hjem.

Det er en "serie" på 4 bøger, hvor det er med sjove facts omkring alt muligt.
Det er facts om dyr, om hvilke kendte der har fået opkaldt en lufthavn efter sig, om jul osv.



Ja, titlerne på bøgerne lyder ikke så lækre, men det er altså ikke alle facts, der er ulækre.

De kostede 30kr. pr. stk.
Jeg overvejer at på et tidspunkt at købe de 2 andre bøger i denne serie.

Jeg elsker sådan nogen facts bøger om sjove ting(:

Jeg er glad for, at jeg købte dem med hjem, og jeg glæder mig til at få dem læst(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Rigtig gode bøger:-)
    Jeg elsker også den slags bøger og har brugt dem meget i skolen, børnene elsker det:-)

    Rigtig god søndag til jer.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg glæder mig også til at komme i gang med dem.
      De virker rigtig sjove(:

      Rigtig god dag til dig og Maria(:

      Slet