søndag den 6. juli 2014

Dagens outfit


Det er meget sjældent, at jeg laver et indlæg med dagens outfit, men ofte går jeg bare i noget afslapningstøj eller nattøj, når jeg er herhjemme.

Men i dag var vi til familiefest, så jeg fik taget nogen billeder af mig.






"Kjole" fra H&M, t-shirt fra Føtex, nederdel fra H&M, ballerinaer fra Bilka, taske fra Calvin Klein købt i Baggi.

Jeg er ikke helt tilfreds med billederne. Bla. ved jeg ikke, hvad jeg laver med min ene arm på det sidste billede. Billederne er taget lige inden, at vi tog hjem, så jeg er heller ikke helt tilfreds med mit hår.
Men det er bedre end ingenting(:

Den røde er egentlig ikke en kjole. Det er en oversize trøje, og så købte jeg den i nogen numre for stor, fordi jeg synes, at det så godt ud med, at den kunne bruges som kjole.
Her har jeg dog en nederdel nedenunder, selvom man ikke kan se den så meget.
Men jeg ville gerne have en nederdel nedenunder, nu når vi skulle til fest. Tænk hvis jeg pludselig kom til at vise røv(:

Jeg kan godt finde på at bruge den som en form for en kjole herhjemme, eller hvis vi skal ned i byen.
Jeg skal selvfølgelig have en t-shirt under den, da der er huller i den.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. God formiddag søde,

    du ser fortryllende sød og smuk ud i dit outfit:-)
    Det ser da sødt ud som du står der og svinger med armen:-)
    Det vigtigste er at være sig selv og hvile i sig selv.

    Knus og hav en fantastisk dag.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. God formiddag søde Tina.
      1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes(:

      Slet
  2. Rigtig smuk kjole, sådan en kunne jeg også tænke mig :) Den minder lidt om en som jeg har i sort, som også er fra h&m :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg rigtig glad for, at du synes(:

      Slet