tirsdag den 8. juli 2014

En tur i Rosengårdscentret


I dag skal jeg i Rosengårdscentret med min veninde, Camilla.

Hun kommer først herhjem, hvor hun skal have hendes fødselsdagsgaver, som jeg har købt til hende(:
Det bliver godt at se hende igen.
Jeg glæder mig meget.

Rosengårdscentret har en masse forskellige butikker.
Det er det gode ved Rosengårdscentret, at de har butikker til enhver smag.
De har også butikker med børnetøj.
Nu går jeg ikke og kigger på børnetøj i butikkerne, men jeg kan godt lide at sidde og kigge på børnetøj og børneting på nettet.
Selvom vi ikke har nogen planer om at få børn indenfor de næste par år.
Men et af de mærker som jeg godt kan lide at kigge på af børnetøj, det er Katvig
Det mærke har jeg hørt meget positivt om, og jeg synes, at der er et stort udvalg indenfor det mærke.


Jeg er dog bare meget træt. Jeg er så træt, at jeg sagtens kunne ligge mig til at sove nu,
men det går ikke, da hun kommer om ca. 1,5 time.
Så jeg må gå i seng i eftermiddag. Jeg plejer altid at være meget træt efter at have været ude i mange timer.

På fredag skal jeg til lægen, hvor jeg bla. skal tale med ham om min træthed.
Jeg tror, at han ville prøve at give mig nogen nye piller, som skulle gøre, at jeg blev træt, så jeg kunne sove igennem om natten.

Har I husket at kigge forbi min give away om billetter til Fårup Sommerland?
Den slutter nemlig på torsdag.
I finder min give away lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar