lørdag den 26. juli 2014

Mangler du inspiration?


Hvis I mangler noget inspiration til, hvilken serie I skal se, så synes jeg, at I skal kigge forbi min liste med de serier, som jeg har set.
I finder den oppe i fanen under " Serier jeg har set"

Jeg har netop lige skrevet nogen nye på.
Bla. Bryggeren og Eli Stone.

På den liste er der lidt for enhver smag.
Både danske, krimi, drama/komedie, det lidt overnaturlige, tøseserier osv.
Så det burde være noget for alle.

Jeg er selv mest til krimi, men jeg kan også godt lide drama/komedie som The Good Wife og Eli Stone.
Men jeg kan også godt lide noget som Medium, som er lidt overnaturligt, men samtidig er der lidt krimi over den nogen gange.

Men jeg synes i hvert fald, at I skal kigge forbi min liste, hvis I en dag ikke ved hvilken serie, I skal begynde på(:

Er der nogen serier, I kan anbefale mig, som ikke er tøseserier?
Og som jeg ikke har på min liste(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar