mandag den 12. maj 2014

Vigtigt at have det sjovt


Jeg elsker at have det sjovt sammen med Casper.
Jeg elsker, når vi laver ting sammen som at gå en lang tur i skoven med Fox, tage ud at spise, tage i Naturama, på Egeskov Slot osv.
I morgen skal vi i Fjord & Bælt centret i Kerteminde, hvor de har fisk, sæler, marsvin osv.



Vi er også gode til at fjolle og pjatte med hinanden herhjemme.
Vi kan gå og sige sjove ting til hinanden, drille hinanden osv.

Med Casper kan jeg både være alvorlig og have det sjovt(:

Med Casper kan jeg være mig selv.
Jeg er så taknemmelig for, at jeg har ham og vores 3 babyer<3
Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skulle gøre uden dem,
fordi de betyder virkelig alt for mig<3

Jeg er virkelig verdens heldigste pige(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar