mandag den 5. maj 2014

Stresset, eksamen og et nyt fag


Jeg har let ved at føle mig stresset for tiden.
Der skal som regel ikke meget til, før jeg føler mig stresset.
I de perioder hvor jeg er stresset, der har jeg tendens til at få flere tvangshandlinger, og jeg får svære ved at kontroller tingene.

Min psykiater har også sagt, at det nok ikke er en god ide med et job, som har en stor stressfaktor, da jeg netop let bliver stresset. Men det er bare sådan, at tingene ser ud nu.
Det kan være, at jeg til den tid er blevet bedre til at håndtere stressede situationer(:

I morgen skal jeg og Casper hjem og besøge min veninde, Camilla og hendes kæreste.
De er lige flyttet i hus. Jeg glæder mig så meget til at se det(:

I morgen skal jeg og Casper i Ikea, Elgiganten, Stereo Studio og på posthuset.
Det gør vi om formiddagen, så kan jeg nå at komme ind og sove lidt, inden vi skal hjem til min veninde og hendes kæreste.

Jeg har prøvet at få fat i en vejleder, men der har været optaget hele tiden i dag.
Jeg skal til eksamen i religion i juni, og så er jeg færdig med det fag, men så skal jeg have et nyt fag, da jeg gerne vil have en fuld HF, så det kræver nogen forskellige fag for at få det til sidst.
Samtidig mangler jeg så et fag her til sommer for at få SU.
Men det er det, jeg skal tale med den vejleder om.

Nu vil jeg snart smutte i seng.
Nu håber jeg, at jeg får sovet godt i nat(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar