onsdag den 28. maj 2014

2 biografbilletter


Jeg har været så heldig at vinde 2 biografbilletter inde på BT.
Jeg modtog et brev i dag, hvor der stod, at jeg havde vundet, og så var der vedlagt 2 biografbilletter(:



Jeg har vundet billetter til X-Men: Days of Future Past.

Jeg har givet billetterne til Casper, da jeg ikke kan gå i biografen pga. min angst, men jeg deltog også i den konkurrence, fordi jeg ville vinde billetterne til Casper(:

Han blev meget glad og overrasket, da jeg fortalte ham, at jeg havde vundet(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Uh hvor lækkert! Tillykke med det! :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor lækkert! Stort tillykke :D
    - Synes tit du vinder i konkurrencer :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, det er sådan lidt i perioder med, når jeg vinder(:

      Slet
  3. God Kristi Flyvfartdag!

    Tillykke med at du har vundet, tillykke med din blogs fødselsdag og tillykke med at du igen er kommet i nogle blade. Dejligt at det lykkes for dig og at du også får spredt nogle rigtig gode budskaber:-)

    Kan I have en super dag og passe godt på jer.
    De bedste hilsner fra Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Ja, jeg er også rigtig glad for, at jeg kunne fortælle om mit besøg ved Inges Kattehjem(:

      Jeg håber, at dig og Maria havde en god Kristi Himmelfartsdag(:

      Slet