tirsdag den 20. maj 2014

Snart i gang med forberedelsen


Lige nu har jeg det ikke godt fysisk.
Jeg føler, at jeg sveder, men alligevel er det ikke, fordi jeg har det varmt.
Jeg føler, at jeg er ved at blive syg. Men det håber jeg ikke, at jeg er:(

I morgen ringer en vejleder til mig, så jeg kan få tilmeldt mig et nyt fag til efter sommerferien.
Vi skal tale om hvilket fag, det skal være og sådan.

I morgen eftermiddag skal vi til kaffe ved min far, da han har fødselsdag.
Jeg mangler lige at få pakket hans gaver ind.
Men det får jeg gjort i morgen.

Om lidt vil jeg gå i gang med nogen engelsk lektier.
Når de engang er lavet, så står de næste mange dage på eksamenslæsning i religion.
Jeg skal lige have banket noget mere af det på plads oppe på den øverste etage.

Jeg tænker en del på den eksamen. Det gør jeg, fordi jeg er bange for at skuffe mig selv.
Jeg har utrolig høje forventninger til mig selv.

Nu vil jeg gå i gang med det engelsk, så jeg kan begynde på eksamenslæsning i løbet af de næste par dage(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar