onsdag den 21. maj 2014

Et nyt fag efter sommeren


I dag har jeg talt med en vejleder om, at jeg skulle tilmeldes et nyt fag til efter sommerferien.
Det endte med, at jeg fik historie på 0-B niveau.
Det betyder, at man arbejder sig op, så man ender på niveau B.
Jeg skal have det som et hel års fag.

Det bliver spændende at skulle have historie efter sommerferien(:
Så skal jeg bare lige have betalt for faget, og sendt en underskrift ind på sådan en seddel med, at man accepterer det, man nu skal accepterer.
Sådan en skrev jeg også under på, da jeg startede i januar, men det skal man åbenbart hver gang, man begynder på et nyt fag.
Derefter kan jeg så søge SU, så jeg også får SU i juli måned og så frem(:

I morgen skal jeg have afleveret en mundtlig engelsk aflevering.
Jeg skal også gøre resten af mine engelsk lektier færdig her i aften, så kan jeg begynde at forberede mig til religion eksamen.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar