fredag den 30. maj 2014

2 fødselsdags vindere er fundet


Jaaa, i dag har min blog 3 års fødselsdag(:
Tænk der allerede er gået 3 år.

Men det betyder, at to af mine give aways er sluttet, og at jeg nu har vundet en vinder af begge give aways(:

Først 1000 tak til jer alle, fordi I havde lyst til at deltage(:

Først har jeg fundet en vinder af den give away, jeg selv har stået for med forskellige produkter som en topcoat, en neglelak, en mascara osv.

Der kunne man optjene lodder, så der har jeg skrevet navnene ind i et worddokument, og så har jeg brugt random.org til at finde en vinder med(:

Det blev nr.4, og der gemmer Kamilla sig bag med bloggen Kærlighed, shopping, tøse ting
STORT tillykke. Jeg har sendt en mail til dig, Kamilla(:

Det er vigtigt, at I husker at I opfylder de krav til de point, I deltager med, fordi jeg havde først trukket
en anden vinder, men der var alle kravene ikke opfyldt, så jeg blev nødt til at trække en ny.

Nu til give awayen med et gavekort til en personlig kalender, som man selv kan designe.

Først 1000 tak til Personligalmanak for at have sponsoreret denne fine præmie(:

Jeg har brugt random.org til at finde en vinder med.

Det blev nr. 13, og der gemmer Line Cecilie sig bag med bloggen Fantastiske Fund
STORT tillykke. Jeg har sendt en mail til dig, Line Cecilie(:

Endnu en gang 1000 tak fordi I havde lyst til at være med(:

Jeg har stadigvæk en give away kørende, hvor man kan vinde et personligt billede.
I finder give awayen i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar