tirsdag den 6. maj 2014

Facebook driller


Ej, hvor min Facebook driller på computeren.
Det har den gjort siden i går aftes.
Men jeg kan godt gå på Facebook på mobilen.
Det er lidt underligt.
Om lidt vil jeg prøve at se, om jeg kan gå på Facebook fra Caspers computer.

I går blev jeg heldigvis færdig med både min dansk og engelsk aflevering.
De er begge to mundtlige. Dansk afleveringen skal jeg afleverer torsdag.
Jeg skal lige have aftalt en tid med min engelsk lærer.

Jeg vil lukke min computer ned og se, om Facebook virker på Caspers computer(:
Efter vi har spist der skal vi også nå en del ting, hvor vi bla. skal i Ikea, Stereo Studio og Elgiganten.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Min har ikke rigtig drillet, men min instagram drillede hele aften i går. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor træls, at din Instagram har drillet dig:/

      Slet
  2. Vi kunne ikke komme på i 12 timer (fra 22 i går aftes til 10 i morges) hverken fra computerne eller min mobil. Rigtig mange har haft problemer i det tidsrumm, men det er fikset nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det ikke kun mig, der har haft problemer med Facebook.
      Da jeg loggede på computeren senere på dagen, så virkede det heldigvis igen(:

      Slet