torsdag den 22. maj 2014

Sløvhed i denne varme


I disse dage hvor det er meget varmt, har jeg det ikke godt.
De sidste mange år, der har jeg haft det sådan med varmen om foråret/sommeren.

Jeg bliver sløv, får meget hovedpine og kvalme, jeg mister lysten til mad ( den lyst havde jeg så ikke i forvejen, som jeg før har skrevet om.)

Jeg får svært ved at overskue tingene, fordi jeg har det fysisk dårligt.
Jeg er dog heller ikke god til at drikke vand, men jeg er begyndt at prøve på det de sidste par dage.

De sidste 3-4 dage har jeg taget panodiler hver dag.
Det er meget sjældent, at jeg tager panodiler, men jeg har haft så ondt i hoved de sidste par dage.

Derfor ville jeg nok heller ikke kunne klare at tage på ferie i et varmt land, eller så skulle jeg ligge ved en pool hele dagen for at blive afkølet, men jeg er typen, der gerne vil ud og lave noget, og det ville jeg ikke kunne klare, hvis det var for varmt.

Det er det, at jeg får hovedpine, kvalme og den sløvhed, der gør, at jeg ikke bryder mig om varmen.
Jeg frygter hver sommer, at jeg får det sådan her, fordi jeg ved hvor fysisk dårligt, jeg nogen gange får det.

Men jeg håber, at det vil hjælpe, at jeg begynder at drikke noget mere vand.
Jeg er bare så dårlig til at huske mig selv på det, men jeg må simpelthen bare blive bedre til det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar