lørdag den 24. maj 2014

En heldig fødselsdagsvinder er fundet


Jeg vil gerne undskylde for, at jeg har haft glemt alt om at finde en vinder af min give away med nogen makeup produkter.

Men jeg har nu fået fundet en vinder(:

Først vil jeg gerne sige 1000 tak til Shop Cici for at have sponsoreret denne fine præmie(:
Og 1000 tak til alle der har ville være med, og 1000 tak for jeres fødselsdagshilsner til bloggen(:

Da folk har kunne deltage med flere lodder, så har jeg haft skrevet navnene op i et worddokument.

Jeg har brugt random.org til at finde en vinder med.
Det blev nr. 48, og der gemmer Eva Sørensen sig bag(:
STORT tillykke, Eva.
Jeg har sendt en mail til dig(:

Igen 1000 tak fordi I havde lyst til at deltage i min give away.
Husk jeg stadigvæk har 2 give aways kørende, som begge slutter på bloggens 3 års fødselsdag.
I kan finde begge give aways i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar