tirsdag den 27. maj 2014

Forberedelse til eksamen


Det tager lige lidt længere tid at forberede mig i religion til eksamen.
Der var lidt flere spørgsmål i religion, som jeg skulle have svaret på.
Men det tager også en del tid med at finde rundt i de papirer med kristendommen for at finde svarene osv.

Men jeg kæmper videre.
I sidste ende bliver jeg glad for, at jeg har været så grundig med min forberedelse(:

I dag er det præcis en uge til, at jeg skal til eksamen.
Det bliver spændende.
Jeg er nervøs, men det er jeg, fordi jeg er nervøs for, om jeg mon kan leve op til mine egne høje forventninger.

Heldigvis synes jeg, at religion er et rigtig spændende fag, så jeg synes ikke, at det er, fordi emnet er røvsygt.

Igen er der godt vejr i dag(:
Det er lækkert. Det er ikke for varmt. Så jeg har det ikke så fysisk dårligt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar