lørdag den 3. maj 2014

En gave fra Casper


I går var vi hjemme nede og stille vores ting op til loppemarked, som skal sælges i dag.
Vi skal ikke selv derned og sælge vores ting, men Caspers mor gør det for os, da hun selv sælger nogen af sine ting. Casper skal nemlig til kamp.

Vi gik rundt og se, hvad de andre havde stillet op.
Der var en, der solgte tasker. En hun kendte havde en hjemmeside, hvor de blev solgt på.
Hvor var der mange skønne tasker.

Men jeg valgte ikke at købe nogen, selvom jeg blev meget vild med den ene.

Casper sætter mig og hans lillebror af, da han skal tilbage for at hente sin mor.
Da han kommer tilbage igen, så havde han købt den taske til mig, som jeg var blevet så vild med(:

Det var sådan en dejlig overraskelse at få(:







Jeg synes, at den er så pæn(:
Den er fra et mærke, der hedder Sonize.

Det var en skøn overraskelse at få af min dejlige Casper<3

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar