tirsdag den 13. maj 2014

Fox' billeder fra Petworld


Vi har i alt 2 gange været nede og få taget billede af Fox i Petworld til deres fotokonkurrence.

Den første gang var for 2 år siden, hvor Fox var ca. 1 år og 1 måned.
Der nåede at løbe igennem hele butikken og ud på parkeringspladsen.
Jeg nåede heldigvis at få fat på ham, inden han løb helt ud på parkeringspladsen.

Anden gang var i år, hvor Fox var ca. 3 år og 1 måned.
Så der er ca. 2 års forskel på de billeder.
Denne gang løb han ingen steder, heldigvis.
Man kunne tydeligt se på ham, at han var blevet meget mere vant til at få taget billeder(:
Denne gang havde jeg også købt nogen af deres lækre godbidder, som Fox er vild med.
Det hjalp en del på det(:



Billedet til venstre er det første billede, der blev taget for 2 år siden, og billedet til højre er det billede, der blev taget i år.
Det første billede har vi haft hængende på væggen. Når jeg har set på det, så har jeg ikke rigtig synes, at han havde forandret sig så meget.
Men da vi så fik dette billede, så kunne jeg pludselig se en forskel.

Fox har fået meget mere pels. Han har også taget lidt på. Men det tror jeg nu er meget normalt.
Fordi nu har han den form som mange andre pomeranianer har.
Han har specielt fået meget mere pels oppe ved hoved.
Ja bare generelt mere pels i det hele taget.
Ved maven, nede omkring halen. Nu kan I ikke rigtig se halen på det første billede, men jeg kan huske, at den heller ikke var så pjusket og fyldig, som den er nu.

Han er så smuk på begge billeder(:
Min smukke dreng<3

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar