torsdag den 29. maj 2014

Middelfart kræmmermarked


Vi har haft en rigtig hyggelig dag på Middelfart kræmmermarked sammen med min veninde og hendes kæreste(:

Vi fik også købt nogen ting med hjem, men dem viser/fortæller jeg om i et andet indlæg.

Der var mange boder. Jeg kan godt lide kræmmermarkeder, da der både er nye og gamle ting(:
Vejret var heldigvis godt. Jeg kan godt mærke, at jeg har fået sol i ansigtet(:

Min veninde var heldig at vinde 2 gange i tombolaen, hvor hun vandt en masse Center chokolader og en stor bamse.
Hun var så sød at give os nogen Center chokolader med hjem(:



Jeg elsker at være på kræmmermarkeder.
Det var første gang, at jeg og Casper var derhenne sammen med nogen andre,
men det var utrolig hyggelig at gå sammen med nogen andre.
Mig og min veninde ville ofte hen til de samme ting for at kigge(:


Vi fik os noget at spise, da vi havde kigget lidt over halvdelen af markedet igennem.

Markedet ligger lige ned til vandet, da det ligger under den nye Lillebælts bro.
Der er en utrolig smuk udsigt(:


Det var så smukt at stå og kigge ud på vandet.
Som I kan se ved de grønne bil, så er der en masse pletter på den, og det var der også på mange andre biler, og det var fugle, der havde skidt på bilerne, da de stod tæt på broen.
Vores bil blev lidt ramt. ( Det er ikke vores bil på billedet)
Det var utroligt, hvordan nogen af bilerne så ud.
Der var jo ikke sket bilerne ud som sådan, udover at de var fyldt med fuglelorte.
Vores bil skal nok snart i vaskehallen efter i dag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar