lørdag den 17. maj 2014

Mine nye ballerinaer


I dag var jeg og Casper i Bilka, og der fandt jeg 2 par ballerinaer, som jeg købte med hjem.
Jeg køber næsten altid mine ballerinaer i Bilka.
Jeg oplever tit, at mine ballerinaer ikke holder i lang tid.
Og det er ikke kun, fordi det er dem fra Bilka. Jeg havde et par fra en skobutik, og de holdte ikke længere end dem fra Bilka.

Men jeg fandt i hvert fald 2 fine par(:



Jeg synes, at disse ballerinaer er utrolig fine.
Der er et fint mønster på dem. Det kan måske godt være lidt svært at se på billede.
Jeg synes, det er så fint med sløjfen. Det er en sød detalje.
Dem gav jeg 99kr. for.


Så købte jeg disse ballerinaer.
Det er nogen, de altid har. Jeg har altid syntes, at de sad og klemte, når jeg prøvede dem, men det synes jeg ikke, at de her gør.
De er lidt mere hverdags agtige.
Jeg valgte dem i sort, da jeg synes, at de er fine i sort. Så kan de gå til lidt af hvert nemlig(:
Dem gav jeg 79kr. for.

Jeg er rigtig glade for begge mine par ballerinaer(:
Mine andre ballerinaer trænger også snart til at blive smidt ud.

Har I et favorit sted, hvor I køber jeres ballerinaer(:?

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Hvor er de lilla bare flotte :)

    De sorte havde jeg både i sort og sølv, men mine fødder begyndte at bløde, når jeg havde dem på, da de stramte sådan ;/ Men der kostede de 50 kr, men man kunne tage 2 for 50, så man fik et par med gratis :)

    SvarSlet