torsdag den 22. maj 2014

En aflevering mindre


Jeg har lige haft afleveret en mundtlig aflevering i engelsk, hvor jeg talte i telefon med min engelsklærer.
Det gik heldigvis godt.
Jeg er altid nervøs i starten, hvor jeg nogen gange kludrer lidt i ordene.
Når det kommer til engelsk så er jeg lidt genert, nervøs og usikker, fordi jeg er lidt bange for at sige noget forkert, men i løbet af samtalen, så begynder jeg ikke at tænke så meget over det, så taler jeg bare.

Jeg fik ros, og det er jeg rigtig glad for.
Specielt i engelsk, da jeg selv mener, jeg ikke er god til engelsk, men min engelsklærer synes, jeg er god til det. Jeg fik også ros for, at jeg spurgte om hjælp til de engelsk lektier, hvor de ikke skulle afleveres, men hvor vi bare skal lave dem.
Han sagde, at han var bekymret for, om folk overhoved lavede dem, når det ikke var en aflevering, men det kunne han så se, at jeg gjorde, når jeg spurgte om hjælp.

Så har jeg fået sendt en tekst til ham, som jeg skulle oversætte til engelsk.
Det er ikke en aflevering, men jeg ville gerne have, at han kiggede den igennem, da jeg selv mener, at jeg ikke er så god til at bytte om på sætningerne osv. Jeg skriver nogen gange bare som det står, så det ville jeg gerne lige have hjælp til.

Jeg tror, jeg skal have smidt den usikkerhed væk med, at jeg selv synes, at jeg ikke er god til engelsk.
Jeg ved godt, at jeg skal være mere selvsikker og tro mere på mig selv.
Det synes jeg også selv, at jeg er begyndt at arbejde mere på, og at jeg er begyndt at prøve ikke at tænke alt for meget over, om jeg siger noget forkert osv.

Men det gik i hvert fald godt med afleveringen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar