lørdag den 24. maj 2014

Noget beroligende over det


Jeg synes, der er et eller andet beroligende ved at sidde og kigge udover vandet.
Jeg elsker at kigge udover en havn eller ved en strand.

Her er nogen billeder, jeg har taget i løbet af de sidste par år, hvor det er billeder af nogen havne og nogen strande(:













Jeg kan godt lide at sidde ved en havn med Casper og så bare sidde og nyde stilheden, dufte den duft af hav og kigge ud på vandet(:

Synes I også, der er noget beroligende ved at kigge udover vandet(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Godaften Heidi,

    meget smukke fotos af vand.
    Jeg har det ligesom dig med vand, det er beroligende for sjælen.
    Jeg kan også sidde i timevis og nyde vandet, duften, vinden, lyden, roen...........

    jeg tror det er noget med at vand, ild, luft og jord er de grundlæggende elementer som binder os.
    Og så er der nogen som siger, at alt efter stjernetegn, så er der en af de elementer, som man er mest draget af:-)

    Ønsker du og Casper og jeres dejlige dyr en herlig weekend.
    Nyd hinanden og det smukke vejr.

    Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften, søde Tina.
      1000 tak, søde Tina(:

      Det vidste jeg slet ikke, at det kan have noget at gøre med hvilket stjernetegn, man er født i.
      Men hvor lyder det spændende(:

      Dig og Maria må have en god Kristi Himmelfartsdag i morgen(:

      Slet