tirsdag den 13. maj 2014

Køb mærkevare for dine point


Jeg har før skrevet om hjemmesiden Yougov
hvor man kan optjene point ved at svare på spørgeundersøgelser.
Man får mellem 25-100 point pr. spørgeundersøgelse.
Nogen gange kan man få lodder til det lotteri, de har derinde, hvor man kan vinde en bil.
Men ved mig har det dog mest været point jeg har fået for undersøgelserne.

For sine point kan man købe lækre ting i deres shop.
Bla. nogen af Kay Bojesens figurer, sækkestol fra Fatboy, ting fra Rosendahl Grand Cru, ting fra Le Creuset og en masse andre fede ting.

Men nu har jeg brugt det i lidt over 2 måneder, og derfor vil jeg igen lige skrive om hjemmesiden,
så I kan høre, hvad jeg mener om den(:

Jeg synes, det er et rigtig godt koncept.
Jeg synes, at jeg får sendt spørgeundersøgelser sådan ret ofte.
Man skal have tålmodighed med at samle point sammen, hvis man vil købe en af de lidt dyrere ting,
fordi det er ikke noget, man lige får gjort på en måned.
Jeg sparer selv sammen til den lille abe fra Kay Bojesen(:

Hvis I vil blive medlem af Yougov, så kan I tilmelde jer lige Her

Disse link der er i dette indlæg, det er links, hvor hvis I tilmelder jer, så får jeg 200 point, når I har gennemført 5 spørgeundersøgelser.
I får også selv et link, som I kan dele på bloggen, facebook, twitter osv.

Er der nogen af jer, der allerede er medlemmer i forvejen?
Hvis der er, hvad synes I så om det(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar