mandag den 5. maj 2014

En smuk gul farve


For et godt stykke tid siden tog jeg nogen fine billeder af en mælkebøtte.
Jeg elsker den kraftige gule farve, som fylder det meste af billede(:






På en måde synes jeg, det er træls, at det lille sorte insekt sidder på mælkebøtten, men på den anden side synes jeg også, at det ser okay ud med det lille insekt, fordi det er jo et natur billede, og der er det jo meget normalt, at insekter sidder på blomsterne.

Så det har jeg faktisk lidt delte meninger om.
Men igen jeg elsker den der dejlige gule farve(:
Den minder mig så meget om sommer.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Hej Heidi!
    Jeg synes også at den gule farve er rigtig flot og synes ikke at billedet bliver ødelagt af insektet - Det gør det mere naturligt. For som du siger, så sidder insekter tit på blomster.

    Kram Jonas(:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jonas.
      Mange tak(:
      Jeg vil give dig ret i, at insektet på mælkebøtten gør billedet mere naturligt(:

      Slet
  2. Insekter er intet problem, jeg elsker også farven, mælkebøtter er skønne! Min yndlingsblomst er dog en solsikke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, det er sådan en flot farve.
      Solsikker er også rigtig fine.
      Min ynglings blomst er tulipaner(:

      Slet