torsdag den 8. maj 2014

Svar på spørgerunden #2


Nu kommer andet indlæg med svar på nogen af de spørgsmål fra den spørgerunde, jeg holdte sidst i marts.
Igen var der en video, der drillede, så igen er der nogen af Caspers svar, der er skrevet ned i stedet for i videoen. Men der er også en video med nogen af de andre spørgsmål, Casper svarer på(:

 Karina

1. Hvad betyder din blog for dig?

Min blog betyder utrolig meget for mig. Jeg går meget op i min blog.
Jeg er faktisk lidt afhængig, men det er på den gode måde.
Det for mig at have min blog, det er en hobby for mig. Noget jeg bruger meget tid på,
hvor andre fx går til noget sport eller til sang.





2. Hjælper det dig at skrive om din sygdom på bloggen og få det ud?

Ja, når jeg skriver et indlæg på bloggen om min sygdom, så er det hårdt at skrive, fordi jeg skal sætte ord på, hvad det er, jeg føler. Men bagefter er det lidt en "lettelse" at have fået det skrevet ned.
At få sat ord på følelserne og på, hvordan jeg har det.


3. Skal i have børn engang, eller er dyrene børn nok for jer?

Jeg har ikke lyst til børn nu. Jeg betragter vores dejlige dyr som vores børn.
Men jeg tror, jeg gerne vil have børn i fremtiden. 



4. Har i planer om flerer dyr?

Ja, vi vil gerne have en kat til, men det er først, når vi engang er flyttet et andet sted hen, der er lidt større og med en noget roligere vej, da jeg i forvejen er bange for, at vores dyr bliver kørt ned her på vejen, fordi Freja blev kørt ned og døde. Men vi vil gerne have en kat fra Inges Kattehjem til den tid(:

5. Hvilke blogs læser du selv for tiden?

Her er et par af de blogs, jeg læser for tiden:

Min søsters, Kærlighed, shopping, tøse ting

Mies blog, Mizzepii

Camillas blog, Max og Balders hunde-blog!

Miriams blog, Miriams Blok

Det var bare nogen af de blogs, jeg læser for tiden.


6. Hvad gør det er dem du læser?

Min søsters blog læser jeg, fordi jeg synes, den er god, men også fordi hun er min søster, og det er en god måde for mig at følge med i hendes liv. Det er ikke altid, at vi har psykisk overskud til at snakke i telefon, når vi begge har det dårligt psykisk, så er det en god måde at se, hvad hun laver og sådan.
Men vi smser stort set sammen hver dag.

Mies blog er en blandet blog både omkring mode, hendes hverdag, de nye ting, hun køber, film i biografen osv. Jeg kan godt lide, at den er blandet. At der både er noget om mode men også indlæg som er mere personlige.

Camillas blog, kan jeg godt lide, fordi det er små "tegneserier" i hvert indlæg, som handler om 2 hunde.
Den er virkelig sjov.

Miriams blog kan jeg godt lide, fordi hun tør at skrive sin ærlige mening om ting, uanset hvad læserne mener. Det kan jeg ufattelig godt lide.
Hun skriver også om mode. Bla. om sko.
Og så skriver hun om sin søde kat, der minder så meget om Simba.
De indlæg er jeg specielt vilde med.



7. Hvad er en god blog for dig?

En god blog for mig er først og fremmest, at den er personlig.
Jeg kan godt lide at få en fornemmelse af, hvem personen bag bloggen er.



8. Hvordan er fjernundervisningen? Altså er det bedre end normal skole?

Jeg synes, at fjernundervisning er meget bedre end en normal skole. I hvert fald for mig.
Hvis man er god til selv at styre med, hvornår man skal læse lektier osv. og at man er god til at lære tingene ved at læse dem, så er det en rigtig god måde at studerer på.
Jeg er utrolig glad for det(:


Jenny:

 Til jer begge:
1. Har I haft andre slags dyr end dem I har nu?

Vi har haft 2 andre katte. B.S. og Freja. B.S. han løb væk, og Freja døde:(
Hvis du mener, om vi har haft andre slags dyr end hund og katte, så er svaret nej(:
I hvert fald ikke sammen(:


2. Hvordan håndterer I en hyggedag/udedag hvis Heidi pludselig får det dårlig?

Jeg svarer:

Hvis vi er ude et sted, og jeg får det psykisk dårligt, så trækker jeg Casper med ind i et andet rum eller på et toilet for at tale med ham omkring, at jeg har fået det psykisk dårligt, og om hvorfor jeg har fået det.
Det plejer at hjælpe lidt på det.


3. Hvis I vil lave noget rigtigt sjovt, hvad laver I så?

Casper svarer:

Det er meget forskelligt, hvad vi laver, hvis vi vil lave noget rigtigt sjovt.
Det kan være at tage i Djurs Sommerland, tage i Naturama eller tage på et loppemarked eller et kræmmermarked.

 Til Casper
1. Har du nogen hobby?

Caspers svar: Ja, min store hobby er amerikansk fodbold. Det er sådan det, jeg går mest op i.


2. Synes du Heidi har for mange tasker? (måske et dumt spørgmål til en mand ;-) Men alle er forskellige)

 Caspers svar: Helt klart ja. Men det styrer hun sådan set helt selv. Så det er okay(:






Der vil komme et sidste indlæg, hvor vi svarer på de sidste spørgsmål, så hvis dine spørgsmål endnu ikke er blevet svaret på, så er det ikke, fordi vi/jeg har glemt det. Det kommer med i næste indlæg(:
Som jeg skrev i det første indlæg med svar på spørgsmål, så kommer svarene ikke helt i rækkefølge, pga. der var nogen videoer, der ikke blev gode osv. Så det passer ikke helt sammen med rækkefølgen.
Men det håber jeg, at det går(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Heeeej du :D
    Yay, har ledt efter de blogs jeg læste, da jeg sidst selv havde en blog, og fandt dig. Jubii. Har self tilmeldt mig på bloglovin. Håber, du også vil følge mig igen :D

    Knus Amalie // mallevalle.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, at du har(:
      Jeg går straks ind og følger dig på bloglovin(:

      Slet