onsdag den 28. maj 2014

Er med i Inges Kattehjems medlemsblad


Jeg er med i det nye medlemsblad fra Inges Kattehjem med min historie om,
da jeg for et par år siden besøgte Inges Kattehjem i Odense.

Jeg er så glad for, at de ville bringe min historie, da jeg gerne vil fortælle andre, hvordan min oplevelse af at besøge Inges Kattehjem i Odense var.





Billederne af kattene der er med i artiklen, det var nogen af de billeder, jeg tog, da jeg besøgte dem.

Hvis du ikke har det nye medlemsblad fra Inges Kattehjem, så kan du læse det på nettet, og der kan du også læse de gamle medlemsblade.
Du finder den side lige Her

Jeg er så glad og stolt over, at jeg er kommet med i deres medlemsblad, og så er jeg så glad for, at jeg fik lov til at dele min meget positive oplevelse, jeg havde ved dem(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar