mandag den 5. maj 2014

Mine Disney dukker


I min spørgerunde blev jeg spurgt om, hvor mange Disney dukker jeg har, og om jeg ville lave et indlæg med de Disney dukker, jeg har.

Og det vil jeg meget gerne(:

Jeg i alt 9 Disney dukker.
De står alle sammen på en hylde.
Jeg elsker at kunne kigge på dem alle sammen på en gang.
Jeg synes, at de er så fine(:



Her kan man se dem alle på en gang.

Jeg har Aladdin, Jasmin, Tornerose, Snehvide, Askepot, Mulan, Pocahontas, Merida og Rapunzel.



Her kan man se nogen af Disney dukkerne tættere på.



Her kan man se nogen af Disney dukkerne tættere på.

Hvorfor jeg har en ting med at samle på Disney dukker, det ved jeg faktisk ikke.

Alle Disney dukkerne har aldrig været ude af deres æsker.
Det går jeg meget op i, at de ikke har.
Jeg havde en gang et mareridt om, at nogen var på besøg, og at de begyndte at åbne æskerne med Disney dukkerne i.
Hehe, det ved jeg godt, at det nok lyder lidt underligt(:

Jeg synes også, at det ser rigtig godt ud, at de står på en hylde ved siden af hinanden(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Godaften søde,

    hvor er de super fine dine smukke dukker.
    Det er en god hobby at samle på de dukker.
    jeg har selv samlet national dukker i sin tid og frimærker, glansbilleder, servietter osv.

    Nu samler jeg vist mest støv:-)

    God aften og nyd den så godt du kan.
    Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Godaften, søde Tina(:
    1000 tak(:
    Jeg har også haft samlet på frimærker, brevpapir, receptkuverter, nøgleringe, klistermærker osv.
    Og så samler jeg også lidt på tasker nu(:
    Jeg synes, at det er hyggeligt at samle på noget(:

    SvarSlet