mandag den 19. maj 2014

Lidt lækkert til mine smoothies


For tiden drikker jeg meget smoothies.
Jeg er begyndt at putte lidt topping oven på mine smoothies.

Jeg prøvede en dag med hakket mørk chokolade.



Det syntes jeg smagte utrolig godt, så jeg fik lyst til at prøve lidt andre toppings til mine smoothies.

Så jeg prøvede med nogen friske jordbær skåret i stykker. Jeg bruger 1 jordbær. Så puttede jeg også noget hakket mørk chokolade ovenpå med jordbærrene.



Det smagte altså også utrolig godt.

Så prøvede jeg at putte hakket mandler og hakket mørk chokolade ovenpå min smoothie.



Det smagte også utrolig godt.
Denne her har jeg lavet et par gange efterhånden.

Jeg synes, at det giver lidt ekstra at putte lidt ovenpå ens smoothie.
Jeg er i hvert fald blevet helt vild med at putte lidt ovenpå mine smoothies.
Jeg har tænkt mig stadigvæk at prøve at putte andre lækre ting ovenpå mine smoothies.

Plejer I at putte lidt topping ovenpå jeres smoothies?
Hvis ja, hvad putter I så ovenpå(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Uhmmmmm hvor ser det da bare vildt lækkert ud!
    For helt lyst til at lave mig en smoothies :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Det kender jeg godt.
      Sådan får jeg det også tit, når jeg ser billeder af smoothies(:

      Slet