lørdag den 15. september 2012

Vinderne er fundet



Jeg vil starte med at sige, 1000 tak til Footway for at have sponsoreret denne give away.
Jeg vil også gerne sige 1000 tak til alle jer, der har deltaget i give awayen(:

Endnu en gang har jeg brugt random.org så har ingen billeder, fordi kan jeg stadigvæk ikke finde ud af.

Men jeg har nu fundet de 2 vindere(:

Det første nr blev nr. 16, og der gemmer bloggen Tilfældige tanker om tilfældige ting

Det andet nr blev nr 5, og der kommer bloggen Mønneberg

Jeg har begge jeres mails, så jeg sender straks en mail til jer begge to(:

Husk nu at deltage i min anden give away, som kan findes i venstre side af min blog(:
Der bliver fundet 3 heldige vindere(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Ih det en god måde at starte dagen på :D!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kender det godt selv.
    Elsker også at vågne op til en dag, hvor man har vundet en give away(:

    SvarSlet
  3. Jubii!! Jeg har lige lavet en lille dans for mig selv i min lejlighed - det her er rart! :D

    SvarSlet
  4. Hehe, kender godt den følelse.
    Er altid rart, når man vinder noget(:

    SvarSlet