søndag den 16. september 2012

At være fuld


Engang holdte jeg og Casper "tit" fest. Ikke hver månede eller noget, men vi har holdt et par fester her i lejligheden for vores venner.
Men vi har faktisk ikke holdt en fest her i lejligheden siden forrige nytår vil jeg tro.

Jeg prøver helst ikke drikke alkohol. Og dengang drak jeg alkohol, men var sjældent, jeg drak mig fuld, fordi jeg får ikke tømmermænd dagen efter, jeg får det meget værre.
Jeg får voldsomme mavesmerter og smerter i ryggen, jeg ikke kan holde ud.
Hvis jeg får kastet op, forsvinder rygsmertene. Og det var de mavesmerter og rygsmerter, jeg ikke kunne klare, så jeg drak mig til sidst ikke fuld.

 
Fra mig, Casper og Kamillas fødselsdagsfest.
 
 
Det var bare en fest, vi holdte. Dengang blev jeg fuld, og var sidste gang, jeg sidst var fuld.
 
 
Nytårs aften 2010.
 
 
Nytårs aften 2009.
 
Sidst jeg var fuld, var faktisk var 2 år siden.
Det er ret lang tid siden. Men har det faktisk meget fint med ikke at have været fuld i så lang tid, fordi så har jeg ikke haft det dårligt pga det(:
 
Hvor tit går I i byen eller holder fester(:?
 
Kram Heidi(:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar