mandag den 10. september 2012

De skønne killinger


Hvor jeg dog mindes dengang, hvor Nala fik 3 dejlige killinger. Bla. Freja, som vi beholdte, og som blev kørt ned, da hun var 8 måneder.

Men de var så sjove og så kære. De lavede så meget ballade og gav ekstra lyd i huset.

 
Bumle og Freja.
 
 
Bumle, Freja og Lille Nala.
 
 

 
Bumle.
 
 
Lille Nala.
 
 
Freja.
 
Jeg savner at have disse 3 lymler i huset.
Jeg savner at have killinger i huset. Men jeg skal ikke selv have flere dyr nu.
Men for mig ville det være noget andet, hvis Nala fik killinger, og så kunne jeg godt finde på at beholde en.
Det at se sin egen lille pige blive mor.
Det at så snart en kat har født, har hun fundet moderrollen med det samme.
Hun ved nøjagtig, hvad hun skal gøre og ikke skal gøre.
 
Det at se det bånd mellem killingerne og moren. Det elsker jeg.
Og jeg savner det.
 
Kram Heidi(:
 
 

6 kommentarer:

  1. dejlige billeder :) De er så søde :)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Ja, de er virkelig bare så søde.

    SvarSlet
  3. åårh, elsker at kigge på billeder af killinger. Fandt også lige et af min kat, da hun var killing - så nuttet :)

    http://bykatinka.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Ååårrrhhh hvor er de nuttede! :D

    Jeg har nomineret dig til en Liebster blog Award!
    Håber du har lyst til at deltage? :)
    Du finder reglerne her:

    http://believeinbutterflies.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-award.html

    SvarSlet
  5. Årrh hvor er de bare søde!!! :)

    SvarSlet
  6. Katinka: Det gør jeg virkelig også. Og synes, det er sjovt at kigge billeder fra, da ens dyr var små og se, hvor store de er blevet(:

    Rikke Claudia: Ja, de er bare nuttet(: Iiih 1000 tak(: Vil meget gerne deltage.

    Marstrand: Mange tak(:

    SvarSlet