onsdag den 26. september 2012

Tankerne styrer det hele



Igår havde jeg det rigtig dårligt psykisk.
Jeg havde en rigtig dårlig dag igår.
Jeg var meget trist, havde intet overskud og følte mig meget deprimeret.

Det går ned af bakke for mig psykisk. Jeg får det værre og værre.
Tankerne styrer mit hoved hele tiden.
Jeg har svært ved at se mig igennem denne uge. Jeg kan ikke se, hvordan jeg skal komme igennem den.

Jeg hader at have det sådan her. Jeg føler, jeg bliver mere og mere underlig.
Jeg føler, jeg mister mere og mere mig selv, som den person jeg var.
Jeg bliver mere og mere syg, og det vil jeg ikke.

Jeg prøver at sige til mig selv, at tankerne ikke skal styre mit liv, men det er svært, men jeg prøver, og fra idag af, vil jeg gøre en meget større indsats for, at tankerne ikke skal styre mit liv.
Fordi det kan jeg ikke holde ud.

Jeg er så taknemmelig for, jeg har Casper og dyrene.
Hvad skulle jeg gøre uden dem.
De er bare det bedste<3

Nu vil jeg sætte mig til at se et afsnit af The Closer sæson 4.
Det er en virkelig god serie(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar