torsdag den 13. september 2012

Så er jeg på facebook


Så er min blog kommet på facebook.
Jeg er ret nervøs omkring det. Bliver meget nervøs hver gang, jeg skal oprette noget nyt på nettet.
Der fuser en masse tanker igennem hoved på mig nu.

Men har længe gået og tænkt over det at få en facebook side til min blog.

I kan finde den lige Her
Der kan I se fx se statusser eller billeder, jeg ligger ind, eller når der kommer et nyt indlæg på bloggen(:

Håber meget, I vil gå ind og synes om min side.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Så synes jeg godt om/følger jeg dig derinde :)

    ved ikke hvad der skete med min kommentar før, sorry!

    http://bykatinka.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Gør jeg også :) Hvordan har du fået den der facebookboks på bloggen? :)

    SvarSlet
  3. Mange tak(:
    Jeg går lige ind på din blog og forklarer dig det der(:

    SvarSlet