søndag den 16. september 2012

Så meget hovedpine



Sikke en hovedpine jeg har haft idag, og jeg har det stadigvæk.
Har nu haft denne hovedpine i 2,5 døgn. Altså ikke i træk, men meget af tiden.
Og det er ikke sådan, jeg plejer at have ondt i hoved.
Panodiler virker ikke, og da jeg ikke kan tåle ipren og de andre slags, så er panodiler det eneste.

Håber, det er bedre imorgen. Men heldigvis skal jeg til lægen på fredag, så hvis det ikke er blevet bedre der, må jeg tale med ham om det.

Idag har viaplay ikke virket, og det har været så træls, men jeg fik læst i min krimibog.
Jeg lå og læste i over en time. Det er meget for mig, fordi så meget plejer jeg ikke at læse af gangen, men jeg er nu også halvvejs igennem bogen.

 
Mig med Fox og Vaks. ( Vaks er min mors hund.)


Jeg er ret træt nu, så jeg vil snart smutte i seng.

Husk nu min give away, hvor 3 vindere hver vinder en utrolig smuk halskæde. I finder give awayen lige Her

Husk også min blog nu har fået en facebook side, som I meget gerne må gå ind og synes godt om.
Den finder I lige Her

Godnat til jer ude i blogland(:

Kram Heidi(:

1 kommentar: