torsdag den 20. september 2012

Hvornår får jeg den?



I sidste uge bestilte jeg Pyrus på en hjemmeside, som jeg mange gange har bestilt fra før.
Fik en mail, at der ville gå 2-3 dage, før jeg modtog den.
Så nu er der gået 5 dage. Har fået at vide fra kundeservice, jeg skulle tage på posthuset, og tjekke om den var der. Det er den ikke. De har trukket pengene fra min konto.
Så skulle jeg kontakte dem, når der i alt var gået 16 dage.
Det vil sige om 11 dage. Jeg gider fandme ikke vente 11 dage på at få den Pyrus film, og specielt ikke, når jeg har betalt for den.

Altså jeg plejer aldrig have problemer med dem. Får altid serien og filmene til tiden.
Og havde da også regnet med, det var der, jeg skulle bestille min CSI serie, her sidst i måneden når den udkom, men kan være jeg finder en anden hjemmeside og bestiller den fra.

Jeg er lidt irriteret, fordi den anden hjemmeside, jeg bestilte fra, var der problemer med, og der annullerede jeg handlen, og nu dette her. Der er ca gået 3 uger fra jeg bestilte den Pyrus fra aller første gang. Så lang tid og så meget igennem for den film. Men jeg vil have den.
Jeg har glædet mig så meget til at få den.

Sådan noget her hader jeg bare med at bestille ting igennem nettet.

Kram Heidi:/

5 kommentarer:

  1. Hader sådan noget :(

    Har lagt et ebayindlæg på min blog med en taske jeg tror du godt kan lide :)

    Karina
    Karinadue.blogspot.com

    SvarSlet
  2. mon ikke det er post dk - hvis firmaet har snedt, kan de jo ikke gøre så meget :s men kender det godt, det er så irriterende! krydser fingre for du får den snart - for pyrus er uundværlig!!

    SvarSlet
  3. Ej, det er så irriterende! Har engang købt et spil nå nettet, hvor jeg ventede et HALVT år før jeg fik det! :o Havde helt glemt alt om det, den dag det endelig kom.. Der var jeg godt nok også skuffet :s

    http://bykatinka.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg har også prøvet at bestille noget fra en hjemmeside, som jeg aldrig har haft problemer med, hvor det aldrig dukkede op. Det har intet stedet, du bestiller ting fra, af gøre, hvis du før har bestilt uden problemer. Det er simpelthen bare fordi Post Danmark er noget værre fis. :s

    SvarSlet
  5. Jeg har det bare sådan lidt, at hvem siger, de ikke har glemt at sende den, selvom jeg har fået en mail, om den er afsendt.
    Jeg har ikke før haft problemer med post danmark, så jeg tænkte mere på, om det var hjemmesiden, der havde lavet en fejl. Men det kan selvfølgelig også være posten.


    Men lyder til, jeg ikke er den eneste, der har haft problemer, men ellers har jeg ikke haft problemer før. Kun med hjemmesider, hvor de blev ved med at rykke datoen på afsendelsen.

    SvarSlet