torsdag den 27. september 2012

Askepot


I forgårs udkom Askepot, som er en del af Diamond Edition Samlingen på DVD og Blu-Ray.
Med Blu-Ray High Definition giver det spektakulære animierede billeder og en utrolig god lyd.

Askepot blev bragt til live i 1950 af Walt Disney. Og Askepot er stadigvæk rigtig populær.
Og det ved vi, Disney-elskere, da vi længe har gået og glædet os til denne Disney film.


 
Jeg glæder mig ihvertfald til at se den. Til at leve mig ind i den igen, som jeg gjorde, da jeg var barn.
 
 
Man kan også købe Aksepot som samlerdukke, og det kan man også med Snehvide, Belle, Tornerose og Rapunzel.
Jeg har jo selv 2 smukke samlerdukker, som står og pynter i stuen(:
 
I kan se meget mere om disse skønne Disney prinsesser på www.mindisneyprinsesse.dk
 
Kram Heidi(:
 
 
Dette indlæg er sponsoreret
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar