mandag den 3. september 2012

Intet energi



Jeg er træt lige nu, fordi Fox ikke ville sove mere, så han stod og gøede, så måtte jeg også stå op.
Regner måske med at gå ind og sove senere.

Sidste uge og i denne uge føler jeg, jeg ingen energi har.
Jeg vil helst bare være herhjemme, se en masse godt tv, være på bloggen og være sammen med Casper.
Tror, det fordi de sidste par uger har jeg haft lavet en del.
Men jeg glæder mig til, jeg forhåbentlig skal i biffen lørdag med min veninde.

Skal til lægen fredag. Og tror faktisk ikke den ene tid er nok med alt det, jeg skal nå at fortælle ham. Jeg skulle have haft bestilt en dobbelt tid, men nu har de nok ikke flere tider. Så må nøjes med den ene tid, og så bare skynde mig fortælle tingene hurtigt.

På onsdag skal jeg ud og købe nye ballerinaer. Håber, der er flere tilbage. Det er i føtex til 30kr(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar