mandag den 17. september 2012

Endnu mere ondt



Jeg har ret ondt i min nakke idag. Og den sidste 1,5 uge har jeg enten haft ondt i den ene side af nakken eller den anden.
Hvis jeg ikke fejler det ene, så er det fandme det andet. Undskyld mit sprog, men jeg er så træt af det.
Først var jeg syg i 5 uger med febertilstand og kvalme, så gik det væk, da jeg fik mavesyre piller, men så begyndte nakke smerterne, og så begyndte den voldsomme hovedpine.

Jeg er så træt lige nu, jeg overvejer at gå i seng igen, selvom det kun er en halv time siden, jeg gik i seng. Men jeg orker ikke se tv pga. jeg har så ondt i min nakke.
Så tror det bedste vil være, jeg ligger mig til at sove, så håber jeg, min nakke har fået det bedre.
Men jeghavde svært ved at sove i morges bla. pga. ondt i nakken, så måke er det fordi, jeg måske har ligget forkert.

I aften kommer min veninde over, hvor vi skal have en hygge aften.
Så skal lige have købt nogle chips og sådan, så vi har noget at hygge med.
Det glæder jeg mig meget til. Casper skal i biografen med min lillebror, så vi har lejligheden for os selv. Hun tager også sin hund med, så skal vi over på det grønne område med hundene.
Glæder mig(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. God bedring! :)
    Kig forbi bloggen. Der er fine Gina Tricot farvoritter :)

    SvarSlet
  2. Kender det alt for godt :(
    God bedring!

    SvarSlet
  3. Æv det er aldrig sjovt og ha ondt... Håber snart det går over:( God bedring herfra...


    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Karina Due: Mange tak(: Kigger forbi din blog med det samme.

    Sarah: Mange tak(:

    Bettina: Nej, det er det virkelig ikke og Mange tak(:

    SvarSlet