lørdag den 8. september 2012

Hvad er det, der er skønt ved dem?

Hvad er det, der gør, vi bliver inspireret af Disney prinsesserne?

Det der inspirerer mig ved alle de skønne prinsesser, som jeg gang på gang har set på film, og som jeg første gang så, da jeg var barn, er at disse Disney prinsesser er så godhjertet.

Fx snehvide, hun elsker dyr, og hun er så god ved dem.
Belle er så god ved udyret, selvom han ser ud, som han gør, og selvom han hurtigt bliver sur.
De tænker ikke på, hvordan andre ser ud, de tænker på at folk vil det bedste.



Men det der også inspirerer mig ved prinsesserne er, at det viser, at selvom man fx ikke kommer fra et hjem med mange penge, at man godt kan blive lykkelig.

Snehvide har en ond stedmor, og hun møder så de 7 små dværge, der er gode ved hende og hjælper hende og vil beskytte hende, og til sidst møder hun en prins.

Eller askepot der også har en ond stedmor og 2 onde stedsøstre, der har hun musene til at hjælpe hende og den gode fe.

Og jeg kan blive ved. Jeg synes, det giver håb ved folk. Og det kan jeg rigtig godt lide ved dem.
At vi på et eller andet tidspunkt møder vi vores egen prins, en som vil os det bedste. Og undervejs til vi finder den gode prins, er der en eller anden, der nok skal hjælpe os igennem det hele.

Man kan ikke kun se disse skønne Disney prinsesser på film.
Man kan også købe dem i butikkerne. De findes nemlig som samledukker.
Jeg er den heldige ejer af 2 skønne Disney prinsesser.
Kig forbi denne skønne Disney prinsesse hjemmeside, hvor I kan finde ud af en masse mere om de skønne prinsesser.

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar