fredag den 28. september 2012

Mine Disney film



Her den seneste uge har jeg fået 2 nye Disney film: Tarzan og Askepot.
Jeg elsker at se de gamle Disney film. Det minder mig om barndommen på en eller anden måde.

Det er ikke, fordi jeg har særlig mange Disney film, men jeg er også først begyndt at samle på dem i år, og da jeg begyndte at samle, havde jeg kun en, nemlig Græs-rødderne.

Men nu vil jeg vise jer mine Disney film. Jeg samler ikke kun på Disney Klassikere. Jeg samler bare generelt på Disney film.

 
Mine Disney Klassikere.
Der har jeg:
 
Snehvide.
Aksepot.
Alice i eventyrland.
Sværdet i stenen.
Mesterdetektiven Basil mus.
Skønheden og Udyret.
Aladin.
Løvernes konge.
Pocohontas.
Herkules.
Tarzan.
 
 

 
Ups, kan se nu, det blev et ret dårligt billede af kvaliteten.
 
Men der har jeg:
Pocahontas. Rejsen til England.
Skønheden og Udyret. Belles magiske verden.
Aladin. Jafar vender tilbage.
Græs-rødderne.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. jeg elsker disney tegnefilm... Jeg har dem bare på vhs.. men det gør dem nu ikke mindre gode... Min ynglings må klart være Anastasia den er bare så sød...

    SvarSlet
  2. Yayy jeg har alle disney film, min mor er totalt disney fanatiker også, så har alle disney film der findes på sådan en harddisk, så de ikk står og fylder, selvom det hyggeligt at ha dem til at stå:o) Men har jeg ikke pladsen til, så er glad for jeg kan ha dem sådan.

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Åh, hvor hyggeligt. Får lyst til at se en disneyfilm nu hehe :) Dengang vi skiftede fra vhs til dvd, fik vi ikke købt så mange disneyfilm, så det er ikke særlig tit jeg får set en, desværre..

    http://bykatinka.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Så er jeg ikke den eneste, der er vild med Disney kan jeg regne ud.

    Bettina: Ja, det er da smart at have dem på hard disk, men jeg ka nu godt lide at have dem på rigtig dvd, så de står og pynter(:

    Jeg så egentlig heller aldrig Disney film, før jeg begyndte at samle på dem. Nu er jeg bare bidt af dem(:

    SvarSlet