søndag den 9. september 2012

Mit yngslingsmærke



Mit ynglings mærke inde for tasker osv. Det er helt klart Louis Vuitton.
Jeg elsker virkelig Louis Vuitton. Elsker deres ting, den måde tingene ser ud på, kvaliteten. Ja det hele.

 
Som nogle af jer ved, har jeg vist mine Louis Vuitton ting frem før.
 
Jeg har:
3 tasker,
en pung, en nøgleholder. ( En til at putte nøglerne ind i.)
En rygsæk.
 
Og jeg sætter pris på hver og en af tingene.
Jeg er bare så taknemmelig for, jeg har så mange ting med Louis Vuitton.
Har nemlig ikke købt nogle af tingene selv.
 
 
 
Jeg ville så gerne have flere ting med Louis Vuitton.
Bla. ballerinaer og en parayply.
Jeg kunne jo spare sammen til det, meeen så er det der, jeg ofte tænker, jeg gerne vil have andre ting også. En film, en ny serie osv.
Fordi når det er så store beløb, tager det lidt lang tid om at spare sammen, og det er jeg ikke god til.
 
Jeg er god til at spare sammen til, fx til julegaver osv. Fordi det er noget, jeg skal bruge penge på jo.
Men her med større ting, ja det er jeg så ikke så god til, desværre.
 
Hvad er jeres ynglings mærke?
Fordi der findes jo også en masse andre skønne mærker.
Jeg er bla. vild med DKNY. De har nogle skønne ting også(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker også virkelig louis vuitton! Det er et rigtigt luksusmærke :)
    Jeg er blevet rigtig glad for at læse din blog, og tænkte om vi kunne sætte hinanden på vores bloglister? :)

    http://bykatinka.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja, det er nemlig et rigtigt luksus mærke(:
    1000 tak(:
    Jo, det synes jeg, lyder som en rigtig god ide(:

    SvarSlet
  3. Nu ved jeg ikke om du har set hvad jeg har skrevet(bliver lidt forvirret, skal lige lære det hele :b), men jeg har sat dig på min blogliste :)!

    SvarSlet
  4. Heh, er bare helt iorden. Nogle af tingene i starten kan godt virke forvirrende. Men man lærer det hurtigt(:
    Og mange tak(:

    SvarSlet