fredag den 14. september 2012

En p-bøde?



I morges var jeg ved lægen for at have fået taget blodprøver. Jeg vidste faktisk ikke, hvad jeg skulle testes for. Men det er så B og C vitamin, jern, nyretal, kolsteroltal og stofskiftet, og så fik jeg min blodprocent at vide.
Er glad for, jeg bliver testet for så meget.

Men da jeg så kommer ned til bilen, har jeg fået en p-bøde. Og jeg havde sat p-skiven. Og på bøden stod der, at fra jeg stalte den, til jeg fik bøden, var der kun gået 45 min, og man må holde der en time.
Så det giver jo ingen mening. Men vi har klaget. Og de er ved at undersøge det, dem som står for det.
Jeg var ret ked af det, da jeg så den bøde, fordi jeg havde husket at stille den p-skive.

Nu har jeg lidt ondt i hoved. Det er måske efter, jeg har fået taget blodprøver. Jeg ved det ikke.

Nu skal jeg slappe af resten af dagen. Har været hårdt for mig psykisk igår med mødet, og det at jeg skulle til lægen. Så bliver dejligt med en weekend, hvor jeg slet intet skal lave. Bare hygge mig(:
I næste uge skal jeg så igen til lægen for at have svar på blodprøverne og undersøgt noget med hoved.

God weekend til jer alle(:
Husk nu, jeg har fået en facebook side, som I meget gerne på synes om.
Jeg vil selvfølgelig også synes om jeres facebook side, hvis I synes om min.
Så skal I bare lige skrive en kommentar(:
I finder min side lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar