onsdag den 26. september 2012

Favorit retter



Casper betegner mig som kræsen, men jeg synes ikke selv, jeg er kræsen, fordi hvis jeg er ude, er der mange ting, jeg godt kan spise, men som jeg ikke vil spise herhjemme, fordi jeg ikke har lyst til det.
Fx. bøf. Kan jeg godt lide, men jeg vil ikke vælge det herhjemme.
Og sådan er der med en hel del madretter.

Men jeg har tilgengæld også nogle yndlings retter.


  • Boller i karry.
  • Hjemmelavet pizza.
  • Pitabrød.
  • Spagetti og kødsovs.
  • Suppe.
  • Indbagt Pizza. Eller det er en dej med okekød indeni. Minder lidt om indebagt pizza.
Det er meget almindelige retter, men jeg er ikke til stærkt mad.
Hvis maden bare er lidt stærkt, så har jeg svært ved at spise det.
Nogle gange mener jeg, maden er stærk, hvor Casper slet ikke synes, det er stærkt.
Så der skal ikke specielt meget til, før jeg synes, mad er for stærkt.

Vi får ofte de samme retter igen og igen, fordi der ikke er særlig meget mad, jeg har lyst til.
Altså nu får vi altså ikke kun de overstående retter, vi får også meget andet.
Det her er kun mine favorit retter.

Har I en bestemt livret(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar