torsdag den 6. september 2012

Idag skal jeg


Igår aftes fik jeg læst en hel del i den bog, jeg er i gang med(:
Var rigtig hyggeligt, og det er lang tid siden, jeg sidst har haft lysten til at læse, og jeg elsker at læse, så det er dejligt, den er kommet igen(:

Idag har Casper fri. Vi skal over i Føtex, hvor vi skal købe blomster til Frejas grav, jeg skal sende øreringene, som var min sidste give away afsted til vinderen, vi skal ordne vores terasse for ukrudt og lignende.

Så lidt har vi da at lave idag(:
Imorgen skal jeg til lægen, og jeg glæder mig virkelig til at finde ud af, hvad jeg fejler.

Lørdag skal jeg i biografen med min veninde for at se "Den skaldede frisør."
Det glæder jeg mig meget til. Er faktisk ikke så tit, jeg går i biffen, så jeg glæder mig(:
Casper skal arbejde den lørdag, så det er dejligt at have noget at lave.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar